Klachten en Retouren bij Raama

Heeft u een klacht? Indien u een klacht heeft, vernemen wij deze graag via Raama.nl/contact. Wij streven ernaar om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen en de klacht zorgvuldig in behandeling te nemen. Ons doel is altijd om 100% tevredenheid te waarborgen, en we zullen er alles aan doen om uw klacht snel op te lossen.

Maatwerk en Retourbeleid

De producten van Raama worden op maat gemaakt en volledig afgestemd op uw wensen. Conform artikel 10.6 in onze algemene voorwaarden, nemen wij maatwerkproducten in principe niet retour. Een uitzondering hierop kan zich voordoen indien een product gebrekkig is geleverd en dit gebrek aantoonbaar te wijten is aan nalatigheid of een fout van Raama. In een dergelijk geval zetten wij alles in werking om het gebrek snel te herstellen of een nieuw product te leveren.

Bestelling Wijzigen

Heeft u de bestelling niet juist doorgegeven? Is er per ongeluk iets misgegaan met uw bestelling? Binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling kunt u nog wijzigingen doorgeven aan ons. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via Raama.nl/contact.